16 november 2006

Det nalkas mot jul..

Hva er førjulstid for deg? Pynta hela huset, julbaka, gå på mysiga julmarknader, dricka glögg och umgås..

Hvilke farger liker du å ha i huset? Vitt, vitt, vitt

oritt drikke i julen? GLÖGG

Hva liker du å gjøre av hobbyting i førjulstiden? Allt möjligt just nu syr jag julstrumpor, ska göra kransar, julderkorationer..

Baker eller bakeri? Båda delarna, ska ha julbakar dag i december.. Ska bli mysigt..

Moderene eller nostalgisk juletrepynt? Nostalgiska! Till 100 %

Hvilke julelukter må huset ha? Kanel…

Hva gir deg den ultimate julestemning? Tända ljus och en brasa och umgås med nära och kära och hoppas på en massa snö och kallt…




Hva er din favoritt julemusikk? Peter Jörback och Carola mina två absoluta favoriter..


KRam
Sandra

8 kommentarer :

  1. Tänk att fler tycker precis som jag! :-)

    SvaraRadera
  2. Hjärtan med prismor så vackert. Det ska stå överst på listan över julpyssel i år.

    SvaraRadera
  3. Det var julestemning over dette! Vakre bilder også. Hjertene var jo bare helt skjønne!

    SvaraRadera
  4. Så koselig! Virkelig flotte bilder til innlegget også!! Nå har jeg endelig fått bøkene jeg bestilte fra saxo.com, kjempe flotte bøker du anbefalte, tusen takk! Legger ut et innlegg om bøkene i morgen, ha en fin hel!

    SvaraRadera
  5. Lådan med de 24 ljusen är urtjusig! Har du gjort den själv?

    SvaraRadera
  6. Nej jag har tyvärr inte gjort den själv hittade den på nätet men tycke iden var supermysig..
    Maloppa. Tack så jättemycket. Kul att ni tyckte om den.
    Karna. Vad kul att du tyckte om böckerna jag har inte beställt dem än men önskar mig dem i julklapp.

    Jag önskar er alla en supermysig helg..

    SvaraRadera
  7. Vilken jättefin ljusstake! Du får visa en bild sedan när alla ljusen brinner. Eller tänder du bara ett i taget?
    Tycker oxå att hjärtanen var fina! Har du gjort dom själv? (Alla med bloggar verkar så himla händiga...)
    Hej från L8

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra