10 november 2006

Efterlängtad...

Vilken fredagsmorgon, det är kallt och solen skiner ser ut att bli en underbar dag..
En liten sak som gjorde att det blev en ännu bättre fredag är att det nya numret av Vakre hjem och interiör har kommit ut.. Min absoluta favorittidning, det finns ingen som slår den.. Tyvärr får jag hålla mig en stund till innan tidningen kommer till Sverige.. Hoppas att den innerhåller en massa mys...


Måste hitta ett par gamla skridskor så mysigt att hänga de ute som prydnad

Önskar er alla en helt underbar helg!
Kram
Sandra

8 kommentarer :

  1. Ser jätte mysigt ut! Vart kommer bilden ifrån?

    SvaraRadera
  2. Bilden kommer från www.vakrehjem.com

    SvaraRadera
  3. oh, jag älskar också den tidningen!!

    SvaraRadera
  4. Favoritt bladet nr. 1 Ha ei fin helg:o)

    SvaraRadera
  5. Å, da skal jeg ut å kjøpe den imorgen. Den er ett av de beste tidningene jag vet om.

    SvaraRadera
  6. Gleder meg til at bladet ligger i postkassen min, ha en kjempe fin helg!

    SvaraRadera
  7. Absolutt det beste bladet i verden!!
    Jeg så etter det i dag...men fant det ikke....åh nå ble jeg avendsjuk!!
    Håper du får en herlig helg:O)

    Klem fra Anniche

    SvaraRadera
  8. Bladet kommer ut på tirsdag! :) Jeg abonnerer, så håper jeg får det i morgen. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra