27 november 2006

Fotovägg...

Då var det måndag igen, helgen går verkligen fort. I lördags var jag i Halmstad och på Wapnö julmarknad som var mysig men tyvärr förstördes mycket av det regnade hela tiden. Fick inte den perfekt julstämningen,det blev ändå lite inhandlat bla. en krans och handstöpta ljus till adventljusstaken.
Sedan åkte vi in till Halmstad gick till min favoritbutik i Halmstad som heter "Atmosphere" ( är inte säker på stavningen) och sedan gick vi till Peter Beier choklade, som har så god choklad.... En mysig dag med en massa regn...


En dröm som jag alltid har haft är en fotovägg. Jag har köpt en massa gamla ramar som jag har tänkt att måla vita och sedan bara svartvita foto.




Kram
Sandra


Bilden kommer från: Pottery Barn

6 kommentarer :

  1. Det var just Atmosphere som jag tänkte tipsa dig om, men det behövde jag ju inte...

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar Pottery Barn! Vilken fin blogg du har, jag hittade precis hit men kommer absolut att hitta tillbaka igen :)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra ide.....det låter
    verkligen fint.
    Var hos Malin på UNIK vad mycket fint hon har!
    Kram
    Alex

    SvaraRadera
  4. VIlken fin bild! Jag tyckte om färgen på väggen också, snyggt mot det mörka träet. =)

    SvaraRadera
  5. Jag har också haft en idé om en fotovägg & har en samling ramar nerpackade nånstans. Idén ligger lite i träda för tillfället, men ramarna finns där om andan faller på igen ;-).

    SvaraRadera
  6. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra