30 november 2006

Julkalender...
Har varit i Stockholm med jobbet sedan i måndags.. Sådan tur hann jag springa till 3 affärer och har nästan köpt alla julklappar.. Superskönt!! De affärer jag var inne i var Sirlig som
An angel at my table har rekomenderat.. Den var verkligen underbar och hon i kassan var så mysig sedan bar det av till Ambiance där fanns oxå en massa mys och de i affären var så mysiga och jag fick jättefina paket..

Imorgon är det den 1 december och då ska man öppna första luckan, jag har hittat den perfekta julkalendern för oss som älskar inredning, så gå in på följande länk
JULKALENDER...





KRam

Sandra

Bilder kommer från: Hem o Hav





10 kommentarer :

  1. Da har du vært flittig, hvis du nesten er ferdig nå.....Fant ikke disse butikkene jeg, må ta meg en tur til ;) Nå skal jeg ta meg en titt på linken du har lagt ut....

    SvaraRadera
  2. När du ta dig en tur till får du höra av dig så kan jag beskriva var de ligger.. Hoppas du tycker om länken...

    SvaraRadera
  3. Slike adventskalendere kan vi like!!! :-) Ønsker deg en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Herlig julekalender - skulle gjerne vært innom der...

    SvaraRadera
  5. Ska siffrorna bli klickbara allteftersom dagarna går? (Eller kommer är det väl:-) ) Försökte klicka på 1:an, men det hände ingenting. Men det är ju inte dax ännu heller...
    ~~L8

    SvaraRadera
  6. Jodå, visst var det så att man bara inte fick vara för nyfiken och öppna i förväg:-) Liten fiffig sak hon hade i den luckan. Skulle gärna titta mer i hela affären!
    ~~L8

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du hittade till sirlig och att du gillade affären. Butiken på bilderna går inte av för hackor den heller. Jag skulle lätt kunna spendera en förmögenhet där.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra