19 november 2006

Lund..
I helgen har jag och min man varit i Lund hos hans syster.. Lund är verkligen en mysig stad med en massa mysiga gränder och söta hus. Sedan vi var där sist har det öppnat en ny affär som jag var tvungen att kolla in. Den heter Lovisa i Lund och den var helt underbar, bara en massa härliga saker kunde nog har handlat allt. Över mina förväntningar..



Det blev följande inhandlat, jag kunde inte motså kannan..
Idag tog vi en runda till Ilva, som de flesta affärer har de fått in en massa julpynt.
Bredvid Ilva ligger Stoff och Stil min favoritaffär när det gäller tyger och tillbehör..



Kram
Sandra


1 kommentar :

  1. Har hört talas om denna affär innan också, måste åka dit någon gång snart!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra