16 november 2011

SORRY...

...men idag blir det inget nytt i köksrenoveringföljetongen.
Vi bygger skåpsluckor förfullt och försöker att få det se enhetligt ut vilket är en hel del trixande och fixande, men hoppas kunna visa er snart var jag menar.
Det blir dock kök idag ändå, en lampa har hittat hit.
I vardagsrummet fanns denna gamla skrivbordslampan innan men kände att den gjorde sig bättre i köket på köpmansdisken.
Här har jag samlat mycket av mitt favoritporslin men mycket finns kvar i källaren, få se vad som kommer upp.
Idag tänkte jag försöka göra några kransar i granris efter jobbet.
Det var fler än jag som ville ha jul nu så nu kör vi så det ryker.

KramiZ
Sandra

37 kommentarer :

  1. God morgon !

    Vad fknt Sandra ! Jätte fint blir det ert kök. så härlugt oh personligt .
    Hur går det med det andra skåpet? Säljer du den ? ;)
    Ha en bra dag ! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jättefint porslin, du får byta ut efter hand så du kan njuta av alltihop!
    Ska sätta igång till helgen med lite utepyssel, det drar lite i jultarmen!


    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Men fina köksbilder blev det ändå!
    Låter som att du kommer ha fullt upp med dina kransar, själv är jag så sugen på att göra krans att ha på bordet med ljus i, vi får se när det blir.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra!

    Blev jättefint med lampan där på köpmansdisken, snyggt!!!!

    Vi hörs!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. HeJ vännen! Ses väldigt gärna, trots väääääldigt mkt här :) jag jobbar ganska mkt nästa v men kan ju kanske komma förbi efter jobb på en kopp te. Annars får vi helt enkelt vänta liiiiiiite :) hoppas dina kransar blir fina, och jösses vad fina bilder du visar idag. Du kan verkligen plocka ut godbitarna från ert hem. kul att du fått så många besökare! All lycka, kram kram !!!!!

    SvaraRadera
  6. ...gör inget, så vackra bilder fr ditt kök, vilken tallrikshylla, och så det vackra porslinet i svart mönster...mari.

    SvaraRadera
  7. Godmorgon Sandra! Ohhh din köpmanna disk är ju helt underbar och tallrikshyllorna ovanför. jisses alltså så himla fint i ert kök. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  8. mmm...som jag älskar dessa vyer! Fantastiskt vackert Sandra!
    Och jul = JAAAAA! Det r ju ändå snart och det gäller att njuta så länge man får..:))))

    Puss och bästa dagen till dig...

    SvaraRadera
  9. Åh vilka vackra bilder på vackra ting, lamnpan var så himla underbar!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Greetings!

    We are in the midst of redoing our kitchen cabinets too! I can't wait to see yours when it is completed. LOVE your blog, by the way! :)


    XOXO's,
    Jessie

    SvaraRadera
  11. Så snygg den blev i köket! Du är verkligen bra på att hitta rätt saker till rätt plats.
    Må fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Så fint med den lampan i ditt kök!
    Ser i förra inlägget att du också julpimpat lite! Oj, så fint du har gjort!
    Du kommer inte upp på min läslista, trots att jag lagt in dej...himla knepigt detta!!!

    Ha en fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Ditt kök är fantastiskt Sandra! Jättefina bilder!
    Håller med dig! Nu kör vi på fullt med julen! Ha en fin onsdag! Kram amelie

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra.
    Ohh, du har det så underbart fint, din skänk i köket är så vacker, sen är det ju detaljerna som gör det och de har du också såklart!
    Ha en fin dag. Vill också ha jul nu!Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Godmorgon!
    Lampan var jättefin, passar så bra i färg också.

    kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Så fint på din skänk i köket .Detaljerna är så underbara , Din vita skål Hmmmm ...vackert Kramar Karina

    SvaraRadera
  17. Älskar dina bilder, skulle vilja ha allt du visar. Särskilt ditt bakbord, underbart!

    Ha en bra dag!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  18. Njuter verkligen av dina köksbilder även om det inte är något nytt stort projekt som blivit klart.
    Så fint ditt bakbord smälter ihop med skivan på köpmansdisken.
    Ha en bra dag vännen, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  19. Väldigt fina bilder du bjuder på! En sån köpmansdisk skulle jag gääärna vilja ha.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Idag bar Älskar jag ditt inlägg:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Så fint!!! Alltihopa!!! Jag njuter av dina bilder....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  22. Fin lampa - den gillar jag! :-)

    SvaraRadera
  23. Så fint, lampan passade bra där´, bryter fint.

    Här är jag hemma med en hostig Jacob, kanske ska vi ta oss ut och hämta lite granris.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Jättesnygg lampa, den passar fint där tycker jag. Ja, kul med kransar och julfix! :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  25. God morgon! Jag gillar verkligen dina gröna detaljer (som jag sagt förut). Den lampan passar verkligen där.... Här "kransas" det också för fullt... ha det bra, kram Sofia

    SvaraRadera
  26. Wowww så fiiiint du har det!!!!
    Undrbara inspirerande bilder!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  27. Oj, oj, oj så fint du har det! Såå vackra bilder och vilken vacker köpmansdisk.......
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  28. Mysiga bilder och ja nu kör vi! Jag har min första "show off" idag och alla är välkomna!

    Kram

    SvaraRadera
  29. Åhhh Sandra, tack snälla du för dina hälsningar. De har värmt så gott. Jag har verkligen varit off här i bloggvärlden ett tag men jag
    har behövt det.
    Känns som jag har fått ett förhållningssätt till det som hänt och det hjälper en del.

    Nu har jag scrollat ikapp mig lite här hos dig och jösses så fint reportaget var från verandan..... Så inspirerande. Igår kände jag för första gången på länge hur det kom smygande lite julinspiration, så jag tror nog att det kan bli lite adventskänsla faktiskt *ler*

    Ha en bra dag!
    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  30. lika fina bilder som vanligt ;)
    och köksluckorna kommer att som resten ni fått på plats bli toppen!!
    kramis

    SvaraRadera
  31. Nu har lunchgästerna åkt så jag kikar in hos dig!
    Skänken är ju bara underbar!! Jag som har tusentals pärlor skulle verkligen behöva en sån!
    Maken slutar jobba tidigare idag så förhoppningsvis kommer jag ut en sväng i skogen tänkte jag.
    På skolan är det snart julmarknad, och då ska vi föräldrar sälja saker vi gjort, brukar vara riktigt mysigt!
    Idag på lunchen kom vi på att binda kransar på nästa föräldramöte vore en bra ide´!
    Kramar!

    SvaraRadera
  32. Nu blev jag barm på nytt..precis en sådan lampa hade jag vid mitt skrivbord,fast röd....minns...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  33. I really like your photos. They are amazing :-) Greetings

    SvaraRadera
  34. Så fint med dubbla tallrikshyllor ovanför köpmandisken. Lampan är så snygg och bra att kunna rikta ljuset som man vill.
    Förra inlägget var gudomligt stämningsfullt från din altan! Mossan du undrade över heter mattlummer, tyvärr tar det oerhörd tid för den att växa och är inte alltför vanlig. Så vi ska bara ta lite, men visst är den vacker och mjuk!
    Kram vännen
    /Cia

    SvaraRadera
  35. Vilken härlig blogg jag halkade in på!!! Like it a lot :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra