4 juni 2012

TILL SALU: KUDDFODRAL OCH MADRASSÖVERDRAG FRÅN ARMEN

Har fått tag på några helt fantastiskt gamla vackra kuddfodral från armen och de har aldrig blivit använda och har stora vackra metall knappar.
De är från ca 1939 och kvaliten finns det inte ord för..
Gammalt linne när det är som vackrast!
De kostar 275 kr/ st och frakten är ca 36 kr
Madrassöverdrag 600 kr / st.
Dessa är bara så läckra, jag har mina i soffan, klätt en madrass eller dekoration.
Maila mig
sandra.evy@iname.com
om ni vill köpa.

Det är väldigt bra priser så passa på!

Kolla in hos min vän Anna och se en otroligt läcker bild på hennes
kudd och madrassvar.
Klicka här


Tusen tack för era gulliga kommentarer, JAG blir så GLAD!

Kram
Sandra

13 kommentarer :

  1. Jag har något liknande och kvaliten är underbar med sitt sträva linne.

    SvaraRadera
  2. Så fina, och garanterat fin kvalitet.. så fin du var i din prickiga klänning:)) ha en fin vecka/kram/Anne

    SvaraRadera
  3. Snygga!
    Och så kul att få se en bild på dig. Supersnygg och kanonfin klänning =)
    Kram jannike

    SvaraRadera
  4. Ja, dina armétyger är verkligen jättefina! Lycka till med försäljningen och ha en fin start på veckan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Tänk va de gjorde gedigna saker förr, så snygga kuddvar!!! mari.

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg klänning och fin bild på dig i föregående inlägg. Ha en bra måndag:))
    Kram Cicki!

    SvaraRadera
  7. De är verkligen fina!! Hoppas att nya ägare dyker upp snart :)

    Ha en fin vecka!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  8. Åhh så fina och underbara ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  9. Så himla fiiina!! Vill ha, vill ha :) Mejlar dej!
    Kram Tilda

    SvaraRadera
  10. Tänk vad du får tag på bra grejer! Så otroligt snyggt!

    Ha det gott :)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  11. Tänk vad du får tag på bra grejer! Så otroligt snyggt!

    Ha det gott :)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. Jag är så nöjd med mitt madrassöverdrag som jag vann hos dig. Så fin bild på dig i inlägget nedan.

    Ha det gott. Kram Therese

    SvaraRadera
  13. Jätte jätte fina överdrag alltid lika roligt att titta in hos dig.
    Kram!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra