28 september 2012

STOREBROR & LILLASYSTER

Då var det fredag igen och en ny helg väntar, vi fortsätter med vårt röjande och det sista fixet i köket.
Kan ni tänka er att det är så gott som klart.

Det är inte ofta vi får en bild på Storebror och Lillasyster ihop, Elvis vill oftast inte vara med eller har inte tid.
Men ibland lyckas man, testade att beskära bilden i photoshop, lyckades sisådär men roligt var det.
Elora bara växer och växer, hon är 6 månader och sitter en stund själv.
Tiden bara rinner iväg.
Att ta vara på stunden är verkligen svårt ibland och man får stanna upp och tänka nu ska jag njuta och vara med dem istället för att stirra runt i hemmet med alla vardagssysslor som måste göras.

HA nu En härlig helg!
Kram
Sandra

9 kommentarer :

  1. Så fint kort! Känner igen det där med tiden som flyger i väg. Min lilla fyller 1 år nästa månad och jag fattar inte det, 1 år har gått!!! Jag har blivit bättre på att stanna upp och bara sitta med barnen men vissa dagar är det svårt att få till det...

    Ha en härlig fredag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så fina barn! :) Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh, så söta de är!
    Ha en underbar helg du också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Ja tiden den rullar på allt för snabbt.. Tycker det inte var längesedan mina barn var så små som dina, idag är de 20 och 18.. Inte klokt =)

    Ha nu en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Finingar! Ja, det gäller att stanna upp ibland. För att inte komma på en vacker dag att man missade allt. Men det är, som du skriver, inte så enkelt som det är sagt. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Fina!! :) Ja, jag lyckas heller sällan att få kort på båda mina busbollar samtidigt. Och så tiden går! Brudarna blir ett år nästa vecka..

    Ha en fin fredag!!

    SvaraRadera
  7. hej fina! låter som en superbra idé tycker jag,städning hinner man med en annan gång....jag gör som du prioritera hellre att mysa med barnen än en massa måsten...hos oss gör "Inga" allt sånt stor kram från Maja

    SvaraRadera
  8. Fiiiiningar....
    Ha en mysig helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Men så söta de är, kul med bilden på båda tillsammans och Elvis ser ut att hålla Lillasyster så varsamt.
    Önskar er en fin helg!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra