17 februari 2014

FLYTTA RUNT RUNT RUNT...

MÅNDAG
Sportlovet är över för denna gången och det var segt att få upp sig själv och barnen idag.
Helgen bestod av att flytta runt möbler och slänga ting som var i vägen, vi är inte klara men på god väg.
Vill skapa mer luft i rummen och jag är expert för att falla för en sak eller möbel men ska på något sätt få plats med den.
Få nog börja med
" En sak in , En sak ut"
Det gamla bordet var en sådan möbel som jag blev kär i och in skulle den, först klämdes det in i vardagsrummet men insåg att det inte gjorde sig till rätta där.
Nu har det hamnat i sovrummet och det känns mycket bättre.

Ha en fin Måndag!
Kram och Puss
Sandra

5 kommentarer :

  1. Humm.. det låter lite som mig det där.. Var senast igår och hämtade hem en möbel ifrån mina föräldrar som jag ska "stuva" in någonstans här hemma.. Och det får nog bli så att något får åka ut också.. Man ser liksom "inte träden för all skog" om man har för många möbler och saker överallt.. Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vart du har köpt taklampan som man skymtar på bilden?:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. snyggt
    Ha en fin eftermiddag och kväll.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  4. Verkligen fint! Jag flyttar också runt allt hela tiden :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra