10 november 2014

STÅTLIGA AMARYLLIS

Hello
denna gråa måndag.
Sitter i köket tänt några ljus, dricker en kopp te och hör hur svärfar och Nisse river i vårt kommande projekt.
I förra veckan här var min vän Anna här och lånade vårt hem för en miljöfotning för ett företag.
Hon lämnade kvar så fina snittblommor och idag gjorde jag ett stilleben på vår köksö.
Helt magnifika amaryllis.
 
Jag älskar glas och har gjort så länge jag kan minnas.
Sätt tazetterna i glasburkar och visa de vackra rötterna.
 
Önskar
Er en bra start på denna veckan!

Thank you also for your Lovely Words that you a Writing on my blog, I read everyone.

Take Care!
Sandra

4 kommentarer :

  1. Så fina bilder med mycket charm! Som vanligt :)
    Kram,
    Mittlifjennyaberg.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. hallo, sandra, wow, tolle inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  3. I found your blog on Pinterest .. charming and cool pictures.

    SvaraRadera
  4. I am completely in-love with your blog!! I can't wait to catch-up on all your posts! Hugs form Montana!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra