12 januari 2015

KÖKSSOFFA

Julen är nu ett minne blott och jag känner alltid en tomhet efter den, samtidigt som det känns mer städat och enkelt.
Inspirationen ligger som vanligt i januari långt långt bort men det brukar hitta tillbaka igen.
Längtar efter kyla och snö istället för detta blåsande och regnande.
Jag gillar att vi har fyra stycken årstider och nu ska det ju vara vinter så jag håller tummarna att det blir lite kallare.
 
Jag har skaffat mig en gammal kökssoffa precis innan jul och känner mig nöjd med placeringen, men den är lite för gul för mitt tycke.
Men inget ska ske förrän jag har känt på det ett tag, få suga på den karamellen.
 
 
Kuddarna är små gamla linnesäckar som kommer från försvaret.

Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Jag håller med dig helt. Saknar inspiration och känner alltid en viss tomhet efter helgerna. Fin soffa, mysigt med fällen och kuddarna. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Inspirationen är som allra bäst hos mig i just januari. Dina bilder är så fina och jag älskar svarta stolar till svarvade ben.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Votre maison est magnifique. Je prends beaucoup de plaisir à parcourir votre blog.

    SvaraRadera
  4. bra bilder !!! älskar hälsningar från angie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra